Happy Wedding Anniversary


Date - 24 Dec 2010
Time - 2100 pm
Venue - Tasik Idaman, Bangi.

Sangat happy ini malam...hehehe...coz berjaya buat my parent sangat gembira dengan hari ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 41 tahun...wah lame tu...orang-orang sekarang, kejap aje pun dah bercerai berai...nauzubillah...jangan le jadi kat aku kelak (sebab aku belum kawin)...huhu...

penat balik dari port dickson x abis lagi...pas semayang jumaat, aku ajak adik aku survey jalan...aku cakap je pernah lalu - restoran ni betul2 depan pusat ATOM...tapi aku selalu lalu naik bus (g kursus kannnn...hehehe)... idak le jauh sangat...1/2 jam buleh sampai...so tak le nak tergesa-gesa sangat pas maghrib nak rush ke sana, boleh relax-relax, ayah aku pun buleh maghrib kat surau dulu as usual...hehehe...

so malam tu, may ayah aku jadi TUAN...aku drive (sebab kalau ayah aku ade dalam itu keta, xde sape buleh drive melainkan dia)...hahaha kakak aku tanye - boleh lak ayah bagi ko drive, malam lak tu...aku slumber jawab - dah kene arahan keras dari aku - ayah dok diam-diam kat belakang, jangan bising-bising...hahaha...even mase aku ajak adik aku g survey tempat tu pun, mak ayah aku tanye, aku cakap - start petang ni, jangan banyak tanye, ikut je, lepas maghrib pakai cantik-cantik, dok dalam keta diam-diam...hahahaha...

so malam tu sampai Tasik Idaman, just in time...terus aku n along order makanan...alhamdulilah in budjet..huhu....ingatkan makan je...ade la bawak kek just untuk kami suke-suke je..x sangka ade DJ..siap buleh buat ucapan...n maybe along aku booking tempat tu, die dah siap-siap cakap nak celebrate anniversary...so DJ tu buat sambutan atas pentas...wahahaha...macam dalam gambar di atas ye..but really sorry sebab gambar x clear..tapi buleh cam kan aku yang mane satu...keh keh keh....mula-mula panggil mak ayah buat ucapan, interview sikit-sikit...pastu kami adik-beradik gilir-gilir salam & cium mak ayah...ala-ala dah syahdu...ucapan dari mak ayah untuk anak-anak & along balas ucapan wakil kami adik beradik...nasib depan orang ramai ye, kalau tak, haru aku dah bergenang-genang ayer mata...kirenye kene cover cun la...wahaha..

sebelum potong kek, nyanyi la ramai-ramai "Allah Selamatkan Kamu, AYAH...Allah Selamatkan Kamu, IBU....Allah Selamatkan Kamu, ATOK...Allah Selamatkan Kamu, NENEK"...anak-anak buah aku yang jadi penonton setia di bawah pentas, sangat la seronok bernyanyi-nyanyi sambil berjoget-joget...hahaha sangat chumel hokaayy...huhu...

after that sesi bergambar la di atas pentas...cover cun lagi...huhuhu...hope mak ayah gembira & jadi kenangan paling indah dalam hidup mereka...

komen about Tasik Idaman - Tempat ok...happening....makanan ok sedap memenuhi citarasa but too hot for me, service cepat....overall 4 stars...

beezz - Cik La Sayang Mak & Bapak Sangat-Sangat....

No comments: