Besday ke-27



hehehe.....belum ape-ape dah gelak kan...mesti korang pelik...hehehe.....
kejadian ni berlaku pada 13 April 2011 yang merupakan hari jadi ku yang ke-27 tahun...hahaha dah lanjut usia ku.....hari tu umpama public holiday bagi aku even sebenarnya pagi tu aku ade exam...petang aku g joli dengan kekasih hatiku....hehehe....

kekasih hati ku membawa ku celebrate, xde la jauh sangat tapi aku appreciate sangat coz rasenye xde sape celebrate besday aku selama ni....hehehe....selama ni terima ucapan je...dengan family kat umah, lepas dinner, potong kek....but this year xde kek-kek nye de....i dapat bunga uuuuuu....walaupun bukan bunga sakura....hehehe....

selain itu......aku sangat terharu kerana pada malam itu, aku dilamar.....so sweettttt....x terfikir aku, die nak lamar aku....hmmm.....balik dinner, aku tanya mak ayah aku, diorang setuju gak....alhamdulilah, semua berjalan dengan lancar....mak ayah kekasih ku datang merisik 2 hari lepas die lamar aku....wao weeee....hehehe....

sakura - even aku ganaz, aku tetap ade rase malu-malu kucing tau......sweeeeettttt.....

No comments: