Bermula Suatu Cabaran


Wah tajuk macam seram kan....hehehe....bulan ni (Julai 2011) [hahahaa...poyo siap state bulan tahun] adalah bulan ke-3 aku memegang jawatan sebagai tunangan orang....ahaks...masih macam tak caye lak aku ade tunang...tunang ku yang sangat bersabar, yang sangat romantik, yang sangat cool...I LOVE HIM SO MUCH....ecehhh mesti korang geli telinga dengar kan...ada aku kisah? hehehe....

Sepanjang tempoh selepas bertunang ni, aku mula menggiatkan diri membuat survey segala benda berkaitan majlis perkahwinan...antara yang betul2 aku amik perhatian, tentulah butik andaman pengantin, pelamin idaman, pakaian pengantin yang cantek, kasut pengantin yang cantek, doorgift untuk kenalan dan pihak lelaki, kad kahwin....hehehe....

Setakat ni aku baru booking kameraman...ok dah selesai satu perkara..perkara yang betul2 amat memeningkan kepala tu adalah pilihan butik pengantin...hehehe...nape ye aku pening...sbb ade butik yang make up cantek tapi baju x cantek, ade yang baju cantek tapi make up macam aku make up sendiri je (hahahahaha keji tak), ade juga pilihan pelamin yang aku berkenan tapi make up dengan baju lak biasa aje...hahaha betul kata paman aku, aku ni cerewet..huhu...

kad kawin lak, aku dah decide untuk buat kat ne...aku harap harga yang aku survey bulan lepas masih tidak berubah...ini kerana, kedai beliau sahaja yang menawarkan harga yang sangat murah untuk design aku sendiri...jeng jeng jeng...mesti korang tertanya-tanya kan design aku buat untuk kad kawin aku tu cantek sangat ke...hahahahaa jeng jeng jeng....tunggggggguuuuuuuuuuuuuu..... :P

lagi? hmmmmm sekarang pun aku tengah giat pilih set bilik tidur yang macamana memenuhi citarasa aku untuk digunakan di bilik pengantin...and tentulah ia akan digunakan sebagai kegunaan seharian kitorang di rumah kitorang sendiri nanti..hihihi...

nanti aku update lagi k...mood happy... :)

No comments: