T.I.G.A



lame dah tidak menulis sebarang coretan di sini..ecewah...sgt busy...???tapi memang x sempat la nak menulis...tgk post bulan ni pun baru 2..aduh sadis nye..hehehe...

lepas baik demam tu, mcm2 program yang muncul...dengan sukan bola jaring dalaman MDKL...group aku dpt no.3 tapi aku jadi pemain import ukt group no.2...so aku dpt hadiah extra..syiok....hehehe...syiok dpt main bola jaring..dah lame x bersenam kan...hehehe

tgh bulan pegi Penang, Alor Star & Perlis...jodoh aku kat sane kot...asyik ke sana je..hehehe ;P

seronok tgk tempat aku merewang2 time2 blaja dulu..tgk ape pembangunan baru...tapi aku rase x banyak beza, semua sama je..aku masih buleh hafal jalan2 kat sana..hehehehe nampak sgt aku suke berjalan kan....syiok...!!!!

last week n this week aku rase sgt berilmu penuh di dada..keh keh keh...mane x nye..ade interview ma...membaca segala bahan bacaan, isu semasa, info terbaru, Perintah2 Am, Arahan Perbendaharaan, Akta Kerajaan Tempatan...pergh....khatam satu buku tebal 3 inci..hahaha...buku aku blaja dulu pun xde aku baca setebal tu...adeh...xpe..bukan buku x bermanfaat pun...at least aku dpt tambah ilmu walaupun aku x dpt jawatan tu...alhamdulillah....

so this week..after dah berilmu, jem kepala, buat plak Review SKT setengah tahun 2010..sambil tu semak akaun..hari ahad ni AGM, Cik Wiwi bertunang, kawan kawin....walah walah...kok sgt capek minggu ini...aduhhhhhhh...hehehe..jgn la merungut kan..ALLAH x kan beri sesuatu perkara tu jika Dia tahu kita x mampu untuk melaksanakannya..alhamdulillah..semuanya selamat & success....

viva : yang penting kita ENJOY...!!!!!!

No comments: