Bila Ada Jodoh

huk huk huk...baru baik demam..seminggu MC.everyday kene g hospital utk check darah...demam skarang bukan buleh dibuat main...
bukan nak cerita tentang demam..Last Saturday pegi kenduri 2pupu kawin..dah nak balik, jumpe kawan lama..kawan sama-sama keje partime dulu...lost contact gak, tapi akhirnya jumpe balik...kalau dah jodoh nama nye kan...hehehe..
Cerita pasal jodoh, member tu bahagia dah dengan family dia..anak dah sorang..bile nak tambah, die suh aku kawin dulu..hahaha alasan je sume tu..jodoh die dengan abang polis..
alkisah...mase tgh keje dulu, ade la mat weng weng ni dengan secara tiba-tiba membaling batu berbentuk bata ke arah cermin kedai yang kami kerja tu...aku tgh sorang-sorang plak tu kat area tu..nasib jauh sikit dari cermin kaca tu..kalau x, haru ake kene cermin pecah + bata yang dibaling tu...terkedu gak...suspen...nasib die baling je, pastu blah buat muke slumber..memang weng weng...aku yg berdiri tgh susun buku ni, terketaq lutut dah...
maka datang la kawan-kawan dok tenangkan aku..maka menjadi tumpuan la kedai kami tu..polis pun datang tanpa berlumba-lumba, amik keterangan, nak siasat kan...dalam pada tu, boleh plak kawan aku ni berkenalan dengan sorang mamat polis tu..hahaha...dah nama jodoh kan..bila jodoh sampai, kat mana-mana, dalam apa jua situasi buleh terjadi...sebab kes tu la mereka jadi kekasih & seterusnya bahagia menjadi suami isteri...bile jumpe die, teringat la kes tu...haru haru...huhu
sakura : doa percepat jodoh.

2 comments:

fantaghiro14 said...

aku jd yg 1st comment..gler b'bangga..=p cik shila,aku sgt setuju..jdnye,b'sabar yer..nnt ade la tuh..=p

SakuraBeezz said...

yes...berjaya gak kamu mengkomen...yeaaaa....!!!!tahniah my fren..hehehe...
sabar ek..banyak2 bace doa cepat jodoh...ahaks