Ku Kunci Cintamu Dalam Hatiku

hehehe...poyo je kan tajuknya...hehehe...actually saje je nak update blog yang hampir bersawang ni...dalam sepanjang masa x update blog ni, ade je kisah2 kehidupan aku yang aku rasa nak kongsi dalam ni....tapi bila dah mula nak menulis, rasa xde idea plak...

sekarang dah masuk bulan Oktober...korang pun sedia maklum, aku nak kawin tahun depan...yea yea kawin..hehehe...bunyi macam gatal kan...tapi hakikat yang perlu dilalui adalah sangat mencabar minda, mental & fizikal....orang kata - ko perempuan, buat apa ko nak takut, bukan ko yang nak menghadap tok kadi tu...itu aku x kisah, Insyallah majlis ku akan berjalan dengan sempurna...namun kehidupan selepas majlis itu yang aku harapkan kesempurnaan sehingga ke akhir waktu....

Ya Allah Ya Tuhanku....semoga aku tabah menempuh segala perkara dalam kehidupan ku yang akan datang....semoga aku terus bahagia & harmonikanlah hubungan kami serta peliharalah kami dengan keredhaan-Mu....jauhkanlah kami dari hasad dengki, iri hati, hasutan syaitan yang sentiasa ingin menghancurkan anak-anak adam di muka bumi ini..mekarkanlah kasih sayang kami...suburkanlah cinta kami...semaikanlah benih kerinduan antara kami agar kami beroleh kebahagiaan berkekalan....Subhanllah...Amin..

No comments: