LOYA



Ish korang ni...aku upload gambar wheelchair ni bukan sebab aku OKU....tapi memang aku kurang upaya pun dari isnin lepas...huhu...

alkisah...haku x tau la aku salah makan ke, atau memang aku nak kene gastrix...petang isnin jam 3 petang...perut aku mula memulas2 lalu membuak segala isi perut aku..dari pagi aku dah rase x sedap badan dah..lunch g mkn kfc dgn budak opis lame...borak punya borak, kak yanti pun tulung la urut sikit belakang badan aku ni...yg aku rase penuh angin x lepas...arghhhh sakit tu....sebab tu agaknya angin tu membuak lalu memuntahkan sgala isi perut aku start kul3 petang...dibawa sehingga ke mlm tadi...senak tu muntah2 aje...

isnin balik keje, mak bapak aku terus bawak aku g spital...aku x larat sgt nak gerak, guard tulung usung naik wheelchair..hahaha.mane x nye, asyik muntah sampai urat perut pun aku rase nak tertanggal keluar...best gak kan kene sorong...huhu....selasa aku cuti...rabu masih x sihat, g spital balik..kene tahan sejam utk amik darah & masuk air...alhamdulillah skang dah ok sikit walaupun ade lagi rase loya2...yg x menahan tu, sume tegur, mengandung kot kak.....hemoh hemoh....i belum kawin tauw....

beezz : semoga cepat sembuh...nak puasa dah ni....

No comments: