Ruang Rindu


i LOVEEEEEEE this novel...hehehe....jalan cite yang ok..walaupun xde konflik besar..tapi jalan cite nice, smooth n healthy...hehehe...point utama cite ni ~bagi pandangan aku la~ kita akan rasa kehilangan & sayang sesorang tu bile die xde depan mata..time ade tu, pergh x hengat nak marah la, nak kutuk la, itu la ini la..serba serbi x kena...bile xde, mula rindu la, ade je x kena sebab asyik pikir hal org dah xde tu je...

dalam cite ni, xde la sampai hero tu dah xde, mati ke..idak le...tapi heroin cite ni seorang tomboy...kire memang kalau mak mertua nak cari menantu pun, pk byk kali la gak nak terima ke x nak kan...dalam pada tomboy, perangai kasar, ganas, terselit gak naluri seorang wanita...dah asal kejadian pun sebenarnya seorang PEREMPUAN kan..fitrah x leh ubah..name pun DAYANG CAMELIA..x sikit punya feminin ke name tu..hehe

so even dah kawin, tetap die buat perangai tomboy die tu...tapi xpe..suami die ni la sikit punya sayang la kat die ni ha..x kisah pun die marah ke, wat x tau je ke...de gak part2 yang membuatkan aku tersenyum2 sorang2...hahaha mcm real je jalan cite ni..n maybe memang ade d real story d sebalik sebuah novel kan...hehe...n bile part Camelia ni sedih sebab rindu gile kat suami die yang outstation, aku dpt rase feel tu...hehehe..betapa jiwangnya aku ni..keh keh keh..

so over all, i love d story...happy ending..~tapi pernah ke novel sad ending?~ hehehe...ade gak yang hero mati..tapi bersebab la, sakit...klu cinta x kesampaian tu, rase aku x pernah lagi jumpe..hihihi...so, kaki2 novel sekalian, enjoy ur reading...x rugi aku suggest cite ni..hihi..

beezz : novel aku pinjam,..dah tau best baru beli..hahaha ~baca dahulu, beli kemudian~

No comments: